Reklamacje

Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U z 2002 r. Nr 141, poz. 1176 z zm.) wobec Klientów będących konsumentami, Sklep odpowiada za niezgodność towaru z umową. W przypadku Klientów nie będących konsumentami, Sklep odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.

Sklep gwarantuje, że wszystkie oferowane towary są legalnego pochodzenia i udziela na nie 24 miesięcznej gwarancji. Jeżeli do Towaru dołączana jest Gwarancja Producenta Klient składa reklamację w miejscu wskazanym na gwarancji .

Reklamacje mogą być składane przez Klienta w formie pisemnej na adres: Fokus Tomasz Pytlarczyk, 03-994 Warszawa, ul. Wał Miedzeszyński 420/41. Wadliwy Towar winien być należycie zapakowany w oryginalne opakowanie wraz z wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie (okablowanie, sterowniki, instrukcje, itp.) Do towaru należy dołączyć kopię dokumentu zakupu, opis problemu i odesłać przesyłkę na adres Sklepu.

Reklamacje rozpoznawane są w terminie 14 dni od ich złożenia. W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji Klient o odmowie zostanie poinformowany pisemnie na adres wskazany w formularzu zamówienia. Koszty związane ze składanymi reklamacjami pokrywa Klient a w momencie uznanej reklamacji Sklep zwraca koszt przesyłki od Klienta do Sklepu w wysokości kwoty potrzebnej do nadania danego towaru przesyłką zwykłą Poczty Polskiej.

Infolinia

512 908 300

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony